Všetky naše kamenné prevádzky sú otvorené. 

Tovar doručujeme týmito spôsobmi:

  • Doručenie Kuriérom – 3,90€
  • Osobné prevzatie balíka – ZDARMA
  • Rozvoz na trase rozvozu – 3,90€
  • Individuálna doprava – po dohode

 

Podrobné informácie o možnostiach dopravy a k nim prislúchajúcim možnostiach platby uvádzame nižšie.

 

Doručenie kuriérom - 3,90 €

  • doručenie priamo do Vaších rúk
  • doručenie do 48 hodín počas pracovných dní (objednávky prijaté do 13:00)
  • SMS správa deň pred doručením balíka
  • SMS správa v deň doručenia balíka s časovým rozpätím príchodu kuriéra
  • v prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie, kuriér sa pokúsi balík doručiť ešte dvakrát, prípadne po telefonickej dohode

Možnosti platby:

  • Prostredníctvom platobnej brány ComGate (návod tu:
    1. Platobnou kartou - ZDARMA
    2. Bankovým prevodom - ZDARMA
  • Štandardným Bankovým prevodom - ZDARMA
  • Na dobierku 0,99€

Osobné prevzatie balíka - ZDARMA

  • na adrese Kolónia 542, 905 01 Senica
  • pracovné dni od 8:00 – 14:30
  • pokiaľ je tovar skladom nachystané k odberu do 24 hodín

Možnosti platby:

  • Prostredníctvom platobnej brány ComGate (návod tu:
    1. Platobnou kartou - ZDARMA
    2. Bankovým prevodom - ZDARMA
  • Štandardným Bankovým prevodom - ZDARMA
  • V hotovosti pri prevzatí tovaru - ZDARMA

 

Rozvoz na trase rozvozu – 3,90€

  • ZDARMA od 50€
  • tento spôsob dopravy je možné zvoliť iba pre veľkoobchodných zákazníkov
  • pokiaľ ste veľkoobchodný zákazník a Vaša prevádzka sa nenachádza na trase rozvozu kontaktujte nás na 0948 501 530 alebo na objednavky@gaza.sk
  • objednávky prijaté do 8:00 expedujeme ten istý deň alebo v najbližší deň, kedy je prevádzka na trase rozvozu
  • tu nájdete trasy rozvozu

Možnosti platby:

  • Prostredníctvom platobnej brány ComGate (návod tu:
    • Platobnou kartou - ZDARMA
    • Bankovým prevodom - ZDARMA
  • Štandardným Bankovým prevodom - ZDARMA
  • V hotovosti pri prevzatí tovaru - ZDARMA

 

Individuálna doprava – podľa dohody

  • túto dopravu Vám ponúkne sprievodca v prípade, že nastal konflikt dopráv alebo máte v košíku tovary problematické na dopravu (nadrozmerný tovar, ťažký tovar,....), v tomto prípade Vás budeme kontaktovať a dohodneme sa s Vami na spôsobe dopravy.